Exakt alla ville sitta där vi satt.

Igår kväll anmälde jag till två lägrespår i början av maj, närmre bestämt 10/5 och 11/5 i Borlänge och Hedemora-Säter. Jag gjorde det mest för att få lite mer motivation till träning, men hon är egentligen redo för det. Hon spårar ~1000 m spår utan problem med mycket driv och stor noggrannhet och krypet gör hon också hyfsat, och resten är ju som appellen. Kommer vi med åker jag självklart upp och hoppas på att hon spårar, men skulle jag inte komma med känns inte det heller som någon katastrof då jag ju har hela året på mig att starta lägre nu när vi klarade appellen på årets första försök. Jag lär ju ta tag i rapporten nu också och börja köra igång den på riktigt, då jag skulle vilja anmäla till lägrerapport i början av juni om allt går som det ska.

Isa rapport Sofia o Isa

Idag blir det platsliggning med skott och lite rutan och fritt följ på det, innan det nog blir en cykelpromenad på antingen 8 eller 10 km. Vi får se vad vi orkar med.

Lämna en kommentar